Hiátus

Az utóbbi időben a blog hektikusság tüneteit mutatta. Próbáltam bepótolni posztokat és/vagy átrendezni az ütemtervet, utolérni magamat...

Nem működik.

Az egyetem és a munkahely kettőse túlságosan sok időt vesz el. Lenne mellette időm blogolni is, persze... de behatárolják a kreativitásra szánt időmet.

Korábban írtam a (névtelen) Kőmaszkok projektről. Szeretném befejezni nyárra, és a mostani fázisban van a legnagyobb szükségem a kreatív energiáimra hozzá. Ez sajnos azt jelenti, hogy a vízinövény utasai határozatlan időre szünetel.

A Csend új formájában sem igazán indult be, én is untam, ahogy láttam, mindenki más is... úgyhogy azt is nyugdíjazom. Az utolsó rész szombaton jön ki.

Ettől függetlenül bizonyos dolgok megmaradnak. A heti egy blogposzt kétheti egyre csökken, Szubjektív Káosz és novella (Kőmaszkok vagy Szóbeszéd, ami éppen jön) fogja váltogatni egymást. Ez a terv, legalább is nyárig.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szikra

Légmell

Jussát várja a Netflix